mandag 22. mars 2010

*Bordet fanger!


For en tid tilbake utarbeidet jeg et enkelt interiørkonsept for leiligheten til en ung førstegangskjøper. Kunden hadde og har moderat med midler til oppgradering og kjøp av møbler til leiligheten og ønsket å ta kjøpene på sikt. Et av forslagene mine var å kjøpe brukte møbler og i julen bisto jeg han med å finne dette flotte bordet på fretex. For at bordet skulle passe inn i et tøfft, ungt og moderne interiør foreslo jeg at det skulle males. Og nå er det gjort! Fargen er NCS S 7000 N, høyglans.

*Table manners

This table is bought at an antique shop, for a young guy who recently bought his first apartment. With no economy to buy expensive and new furniture I suggested he should buy his furniture at antique/vintage shops. So we did, and now the table is painted anthracite to fit in to a rough, young and soon to be modern apartment interior.

3 kommentarer:

  1. Ble veldig flott det der:)

    SvarSlett
  2. jamen hei! Dette var jo en blogg midt i min "bane"! så kjekt å finne deg. Tror faktisk du umiddelbart skal få deg en plass i min bloggroll! :)
    Det er forresten blogglotteri inne hos meg, hvis du vil ta deg en tur.
    Velkommen til Åpent hus.

    SvarSlett
  3. takk for hyggelige kommentarer:) Plass i bloggroll setter jeg stor pris på!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails