mandag 8. februar 2010

*one man´s trash is another woman´s treasure..


Dette sjarmerende skrivebordet ble satt igjen av noen arbeidskarer på jobb. Heldigvis at jeg kom vaktmesteren i forkjøpet i det han var i ferd med å forveksle det med søppel. Det var opprinnelig den friske gulfargen som fanget oppmerksomheten min, men det er ikke rom for et så gult møbel i vårt hjem. Min foreløpige plan er å slipe ned bordplaten slik at den blir lys og fin. Så skal understellet males, i sort høyglans eller matt. Jeg tror matt kan bli fint. Dette tror jeg blir et møbel mer i vår gate.

*one man´s trash is another woman´s treasure..

I caught a lucky break finding this charming old writing desk in the building I work in. Our janitor mistook it for garbage, but I immediate saw its potential. Initially is was the bright yellow colour that caught my attention, but my apartment has no room for such a bright colour. So this is what I intend to do; Sanding the tabletop to find its original colour of wood. Paint the base/legs in a black glossy or matte colour. This will probably fit our semi-monochrome appartment better.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails