fredag 31. desember 2010

*DIY-2010





photos: superstudio©

2010 har vært et fruktbart DIY år for superstudio. Jeg entret bloggverdenen for finne inspirasjon og for å selv kunne inspirere med typiske "gjør-det-selv" prosjekter. Jeg sier meg fornøyd og har plukket ut mine favoritt superstudio
DIY´s som jeg har hatt glede av både å lage, skrive om og ikke minst bruke (og gi bort) i 2010. Som jeg gleder meg til nye prosjekter i 2011!

*DIY-2010

Some of my favorite superstudio DIY´s of 2010. I´ve loved making them and I love using them ( and some, I have loved giving to friends an family). 2011 is just around the corner and I am looking forward to find more inspiration from old and new blogs - and hopefully some will find inspiration from superstudio.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails