søndag 12. juni 2011

* Lopper/ Flea findings!

En deilig helg på landet med fine venner og et skattekammer langs veien. På landet fant jeg
fine lopper jeg gleder meg til å ta i bruk i byen. Her er noen:

This weekend was spent with friends on the countryside. On Saturday we drove to their favorite flea market and here are some of my fine findings coming home to Oslo with me:

1.
Krystall lysestaker, "Nautilus" designet av Willy Johansson for Hadeland Glassverk, ca 1970
Crystal candlelight holders, "Nautilus" designed by Willy Johansson for Hadeland Glassverk, ca 1970

2.
Trebokser fra fellesmeieriet, ca 1930-40. Disse skal jeg bruke til krydderurtene mine.
Wooden boxes from a dairy factory, ca 1930-40.

3.
Wonder lommelykt, Frankrike, fra 1960-70 tallet. Herlig!
Wonder flashlight from France, made in the 1960-70ies.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails