torsdag 4. november 2010

*DIY av loppekasser

Hylleprosjektet fikk et annet utfall en planlagt. Jeg hadde egentlig tenkt å stable kassene på hverandre, men de var helt utrolig skjeve så istedenfor bygde jeg meg en lav reol på hjul. Sjarmerende prosjekt, men jeg er usikker på hvor lenge reolen har livets rett. Jeg trenger et større hus!

My DIY project turned out differently than planned. I got myself a low shelf system on wheels instead of a high one (boxes placed on top of each other)

ølkasser fra sinsen brukthandel + store kule hjul fra Clas Ohlson.
retro/vintage beer cases + wheels from Clas Ohlson.

Ordentlig verktøy og man føler seg utrolig handy!
The right equipment equals a very handy woman

Katten syntes det ble litt mye styr og snur rompa til.
Cat needs break.

et voila!

alle foto/all photos: superstudio©

1 kommentar:

  1. Så flink du er!HAr nesten lyst til å ønske meg en drill og handygirl kurs til jul jeg, så slipper jeg å vente på den trege mannen min!!hi, hi

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails